Nick Vandrepol

Bestuurslid

Nick is een jonge twintiger en al sinds zijn 17de lid van N-VA. Sinds hij lid werd heeft hij al verschillende functies gedaan binnen Jong N-VA Mechelen. Van bestuurslid tot ondervoorzitter en penningmeester. Momenteel is hij secretaris bij Jong N-VA Mechelen waar hij ook de social media beheert en is hij bestuurslid van N-VA Mechelen.

De Vlaamse zaak ligt hem nou aan het hart. Het confederalisme of nog beter, Vlaamse onafhankelijkheid, is iets waar hij toe wilt bijdragen. Onze regio’s verschillen te hard van elkaar om efficiënt te kunnen werken in het Belgisch kader, vindt Nick. Daarom is het logisch dat we splitsen zodat we elk voor onszelf kunnen beslissen welke kant we willen uitgaan.

Omdat hij nog niet heel ervaren is in de politiek, grijpt hij elke kans aan om bij te leren. Zo leest hij zoveel mogelijk boeken en maakt hij tijd waar mogelijk om zoveel mogelijk politiek te volgen van praatprogramma’s en debatten tot het nieuws.

Naast de Vlaamse zaak heeft Nick verschillende thema’s die hem boeien. Zo is er migratie, de begroting op lokaal niveau, veiligheid en integratie en tot slot onderwijs.

Je kan Nick terugvinden op Twitter waar hij altijd bereid is om een beschaafd debat te voeren met een open geest.