Eindejaarsreceptie

Op 22 december 2014

In de namiddag van 20 december ging onze jaarlijkse receptie door in de cafetaria van sporthal 'De plaon'.

De genodigden werden verwelkomd door de drumband KEMPENLAND uit Nijlen.

Nadat onze voorzitter de werking in het voorbije jaar had overlopen en de belangrijkste verwezenlijkingen van onze mandatarissen belichtte, had hij ook een dankwoord en een geschenkje voor 2 bestuursleden die in het voorbije jaar uit Mechelen wegtrokken.  Bart Roosen heeft de N-VA - afdeling van Halle vervoegd en Nicolai Vandenbogaert vinden we terug in Tremelo.

In laatste instantie zei Liesbeth Homans af, maar we konden Siegfried Bracke als spreker nog strikken.  Hij verdedigde de regeringsbeslissingen en maakte ook duidelijk dat de boodschap die in de media en door tegenstanders wordt verspreid volkomen fout is.   N-VA is een gemeenschapspartij, die de minderbedeelden niet in de kou laat staan en juist zorgt dat onze sociale zekerheid ook in de toekomst nog leefbaar blijft.

Het formele gedeelte sloten we af met ons nationaal volkslied en nadien bleven we bij een hapje en een drankje bijpraten over het afgelopen jaar en brachten we alvast onze wensen aan elkaar over.   Vlaamse kleinkunstmuziek op de achtergrond maakte er een aangename namiddag van.