N-VA verwerpt peperdure campagne van Paars

Op 7 november 2009

Met een belachelijk aandoende, ja zels kinderachtig overkomende actie op de Grote Markt is vanmiddag het nieuwe logo van de stad Mechelen voorgesteld.

Deze peperdure-, volstrekt onnodige - en onvoldoende gedragen campagne is voor SOMERS, GENNEZ & Co. de kers op de taart, dit nadat amper enkele jaren geleden een andere (SLANGEN-)campagne "het van het" zou gaan worden...

"Aan deze publiciteitsstrategie met hoog Pizza-kingsize-gehalte is
totaal geen uitgekiemd city-marketing-onderzoek vooraf gegaan", zegt
gemeenteraadslid Marc Hendrickx. "Te weinig Mechelaars werden
ondervraagd, de oppositie (en dus 45% van politiek Mechelen) werd
gewoon onwetend gehouden, buiten SOMERS en GENNEZ had van de
meerderheid ook n iemand iets in de pap te brokken"

En zo wordt, totaal onnodig, in ciristijden met geld gegooid

Hoe waardevol vond je dit artikel?

Geef hier je persoonlijke score in
De gemiddelde score is