U bent hier
N-VA verwerpt peperdure campagne van Paars
Met een belachelijk aandoende, ja zels kinderachtig overkomende actie op de Grote Markt is vanmiddag het nieuwe logo van de stad Mechelen voorgesteld.
Deze peperdure-, volstrekt onnodige - en onvoldoende gedragen campagne is voor SOMERS, GENNEZ & Co. de kers op de taart, dit nadat amper enkele jaren geleden een andere (SLANGEN-)campagne "het van het" zou gaan worden...
"Aan deze publiciteitsstrategie met hoog Pizza-kingsize-gehalte is
totaal geen uitgekiemd city-marketing-onderzoek vooraf gegaan", zegt
gemeenteraadslid Marc Hendrickx. "Te weinig Mechelaars werden
ondervraagd, de oppositie (en dus 45% van politiek Mechelen) werd
gewoon onwetend gehouden, buiten SOMERS en GENNEZ had van de
meerderheid ook n iemand iets in de pap te brokken"
En zo wordt, totaal onnodig, in ciristijden met geld gegooid