Nieuwe naam voor de Nekkerhal

Op 19 april 2015

Verleden week raakte bekend dat Artexis, de nieuwe exploitant van de Nekkerhal, een nieuw logo en een nieuwe naam voor de Mechelse expohal gaat gebruiken: "Nekkerhal - Brussels North". Op zich een wat verrassende keuze, die bij sommige Vlaams-Nationalisten een spookbeeld van "verbrusseling" oproept.
Om eerlijk te zijn: we vinden de nieuwe naam zelf maar niks, en we vragen ons af of Artexis' keuze voor "Nekkerhal Brussels-North" tot een succesvolle marketingstrategie kan bijdragen.
Aan de andere kant staat het elke bedrijfsleider natuurlijk vrij om zijn strategie te bepalen en een bedrijfsnaam te kiezen, of dat nu Mechelse Messe, Nekkerhal Brussels-North of de Kadodderhallen is.
Wij zijn als N-VA Mechelen vooral blij met de 1.050.000 EUR per jaar die Artexis aan de stad betaalt voor de concessie en dat het VZW-geklungel voorbij is. De inzet van onze schepen Bart De Nijn, bevoegd voor de Nekkerhal, is hieraan zeker niet vreemd.

Hoe waardevol vond je dit artikel?

Geef hier je persoonlijke score in
De gemiddelde score is