Ronduit N-VA gaat voluit!

Op 5 mei 2002

Ronduit (N-VA Jongeren) Mechelen gaat voluit!

logo Ronduit N-VA

Als jonge inspiratiebron van de Nieuw-Vlaamse Alliantie zijn ze de absolute verdedigers van het Vlaams Nationalistisch idealisme, binnen de eigen rangen en ook daarbuiten.

Aandachtspunten van Ronduit N-VA zijn onderwijs, verkeersveiligheid, sport, milieu, tewerkstelling, cultuur en met als stokpaardje het jeugdbeleid. Ze zullen dan ook verschillende stappen ondernemen om goede banden te smeden met de bestaande jongerenorganisaties in en rond Mechelen. Ze zullen de noodzaak van de Vlaamse Zaak bij de jongeren verduidelijken en samen met hen die noden verdedigen bij de betrokken instanties.

Jong slaat ook op fris, enthousiast en krachtdadig.

De Ronduit N-VA Jongeren zullen dit jaar in de eerste plaats werken aan een stevige interne structuur. De initiatiefnemers verdienden al hun sporen bij de beruchte VUJO-Mechelen afdeling van weleer (u bent gewaarschuwd).

Het is de bedoeling zo snel mogelijk de fakkel door te geven aan de nieuwe generatie militanten zodat het dynamisme gegarandeerd blijft.

Ronduit gaat VOLUIT. Dat zal u zeker merken in de nabije toekomst. U hoort nog van hen!