Wij gaan door!

Op 1 oktober 2001

Herinnert U zich nog de nieuwjaarsreceptie op 5 januari 2001? De Mechelse Volksunie kon 300 mensen samenbrengen rond het succes dat we met de gemeenteraadsverkiezingen hadden gehaald.

Helaas is er sindsdien op het nationale vlak één en ander fout gelopen, en verdwijnt de naam "Volksunie" uit het politieke landschap. In Mechelen zijn nochtans alle bestuursleden van plan om het gedachtegoed van de voormalige VU verder uit te dragen.

Zo blijven we bijvoorbeeld in Mechelen geloven in, en deel uitmaken van, de Alliantie. Op landelijk vlak steunen we ALLE initiatieven om een krachtige, consequente en democratische Vlaams-Nationale beweging te vormen, die met succes aan de eerstvolgende verkiezingen voor Kamer en Senaat kan deelnemen. Met uw steun heeft dit project alle kansen op slagen. Contacteer gerust één van de onderstaande bestuursleden als U nog meer informatie wenst.

Van mensen die dan toch, jammer genoeg, willen afhaken verwachten we dat ze zich fair opstellen tegenover hun vroegere vrienden. Onderstaande mensen hebben op de vergadering alvast hun steun toegezegd, anderen volgen wellicht.

Met Vlaamse groeten,

Gert Cauwenberg