N-VA Mechelen trekt met Freya Perdaens en sterk team naar gemeenteraadsverkiezingen

Op 17 april 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
Freya Perdaens en de topkandidaten van N-VA Mechelen

Freya Perdaens voert de lijst van N-VA Mechelen aan voor de gemeenteraadsverkiezingen. Zij wordt vanop de tweede plaats gesteund door schepen Marc Hendrickx. De top 5 wordt vervolledigd met nieuwkomer Yves Selleslagh, fractievoorzitter Kerstin Hopf en gemeenteraadslid Melikan Kucam. Minister Johan Van Overtveldt en schepen Katleen Den Roover duwen de lijst.

Met de keuze voor Freya Perdaens zet N-VA Mechelen volop in op verandering. Freya Perdaens is 29 en geboren en getogen in Nekkerspoel. Ze studeerde Communicatiemanagement aan de Thomas More hogeschool. Perdaens zetelt sinds begin 2016 in de Mechelse gemeenteraad. Ze verdiende haar sporen eveneens als voorzitter van Jong N-VA Mechelen, kabinetsmedewerker in Mechelen en parlementair medewerker in het Vlaams Parlement.

Sterk team

“Ik ben heel dankbaar dat N-VA Mechelen mij het vertrouwen geeft om de lijst voor de verkiezingen aan te voeren”, reageert Perdaens. “Wie me kent, weet dat ik er altijd vol enthousiasme en voor de volle 100 procent voor ga. Naast mij staat er bovendien een heel sterk team in de startblokken om een nieuwe en frisse wind te doen waaien in Mechelen.”

“Freya is een jong en energiek gezicht in de lokale politiek”, verklaart Johan Van Overtveldt, die de lijst zal duwen. “Met Freya durven we resoluut te kiezen voor de toekomst. N-VA Mechelen gaat niet alleen voor een Veilig, Verantwoord en Vlaams beleid, maar kiest met Freya ook voor Vernieuwing, Verjonging en een Vrouw aan de top.”

Veilig en welvarend Mechelen

Met zijn jarenlange ervaring ondersteunt schepen Marc Hendrickx Freya vanop de tweede plaats. Schepen Katleen Den Roover duwt samen met Johan Van Overtveldt de lijst. Nieuwkomer Yves Selleslagh, bekend als drijvende kracht achter Posse Leest, staat op drie. Op de vierde en vijfde plaats komen respectievelijk fractievoorzitter Kerstin Hopf en gemeenteraadslid Melikan Kucam.

“Met deze ploeg zet de N-VA in Mechelen alles in het werk om van onze mooie stad een veilige en welvarende thuis te maken”, besluit Perdaens.