Wie is Kerstin Hopf, portret van ons nieuwste fractielid

Op 27 januari 2020
Eedaflegging Kerstin Hopf

Eigenlijk hoeven we Kerstin niet meer voor te stellen.

Van 2006 tot 2012 was ze actief als voorzitter van de afdeling en van 2012 tot 2018 zetelde ze reeds als gemeenteraadslid, waarvan 3 jaar als fractieleidster. Ze schreef o.a. mee aan het mobiliteitsplan, de standpunten over lokale economie & handelaars en het beleid voor de randgemeenten.

“Mechelen heeft nood aan een stabiel beleid.  Momenteel worden er ondoordachte beslissingen genomen (verhoging van belastingen in welke vorm dan ook, autoluwe binnenstad, onder de mat vegen van criminele feiten). Daar wordt de Mechelaar niet beter van.  Het is onze taak om de meerderheid daarmee te confronteren en ik zal hieraan met veel plezier meewerken.”

Kerstin werkt voor het bedrijf SERAX in een internationale omgeving.  Naast politiek besteedt ze haar vrije tijd zo veel mogelijk aan Yoga, zwemmen en fietsen in de natuur en aan vrienden.

Met al die jaren ervaring is Kerstin een grote meerwaarde voor onze fractie en de voltallige GR in het algemeen.

Wij heten Kerstin dan ook van harte opnieuw welkom en kijken uit naar onze verdere samenwerking.